Thursday, August 25, 2011

rayaaa woi

Assalamualaikum.

Lagi beberapa hari je kan nak raye dahh. kalau kat mall tuhh mesti da on lagu rye. sebenarnya dahh on mse baru seminggu pose dulu-dulu dahh. konon feel, nak bagi customer semangat nak beli baju raya dua tiga pasang. taktik ahh tu. huu. aku punya baju raya da tempah sebelum pose lagi. hahak. senang, tak perlu nak kelam cari kedai mne boleh siap cepat laa hape. tapi, baju tu besa derr. die punye bahu jatuh gilaa. tanya apek tuu, rilek je jawab 'ini trend sikalang maa, saya tau. lu kasi cuba ini baju boleh tahan lama oo'. -.- demm. memang ahh boleh tahan lame. sampai aku da kawen perot buncit pon boleh pakai g. huu. xpe, taon nie baju melayu aku macam jubah. 2 in 1. haha! tapi baju nie xpe lagi. aku surf internet tadi ade pulak terjumpa baju raya memang semangat Harimau Malaya seyhhh. mungkin ini contoh terbaik merdeka raya :')





BHEHEHEK :D


*p/s : tahun ini temanya ungu :)




No comments:

Post a Comment