Sunday, August 14, 2011

macam kelawar.

Assalamualaikum.

sabtu 13hb - Ini hari aku tidur awal. abis berbuka teros tido. jam 11 bangun balik. segar semacam. tak tahu mau buat apa lantas mengangkut laptop dengan wayar berjurai ke katil. online sampai sahur. sesudah subuh, aku lena sampai matahari atas kepala. ayam berkokok pon dah turun pagar time nieh. tak pe. itu kebiasaan aku lewat minggu. ibarat kelawar. di rumah pon begini. mana tidak kne 'nasihat'. huu.

ahad 14hb- Waktu pagi jadual aku mudah, tidurrrrrr. petang online dan menelaah fizik untuk setengah jam, cukup. setibanya waktu berbuka, aku sudah berada depan kaca tv bersama anuar. menanti siaran BWF. huruf tu mewakili ape aku tak ambil tahu. barangkali Badminton World Federation. kejohanan badminton dunia. entahhhhh. aku menunggu perlawanan saudara Lee Chong Wei menentang Lin Dan. perlawanan kedua khabarnya. perlawanan pertama, beregu perempuan. juadah berbuka habis disapu baru perlawanan yang ditunggu mula. perlawanan diheret ke rubber set. hampeh Lin Dan. keputusan - Lin Dan menang. cehhhhhh. aku terfikir setiap kali aku tengok match final si Dato' mesti kalah. sebaliknya kalau tidak, menang. apakah? huu. balik2, sesudah Isyak aku lena sehingga Muhaimin Haris Teoh mengejutkan aku bangkit sahur. sekeping roti, sebiji kurma, sepuluh teguk air. tidur balik. itu rutin aku, semalam.



aku hairan kenapa namanya baju kelawar -.-




hujung minggu aku seperti dia. patut aku bertambah comel. haha!

sekian~

2 comments:

  1. tulah.sy pon frust tgok dato kalah :'(

    ReplyDelete
  2. huhu. kalah tipis tuu yg xbes tuu. nanti beliau da nak bersara. wuu ><

    ReplyDelete